Www stránky, jeden z nejlepších prodejních kanálů současnosti

Www stránky, jeden z nejlepších prodejních kanálů současnosti

Každá doba má své, v současnosti je to právě internet, který je ve vedení. Na internetu se odehrává všechno, žijeme tam sociální život, hledáme informace a nakupujeme. Stal se nedílnou součástí našich životů a ovlivňuje je čím dál tím víc. Místo toho, abychom šli do obchodu, je pro nás pohodlnější sednout k počítači a vše ji objednat online. Pokud chce firma uspět, nestačí jen kamenná prodejna, měla by i vlastnit www stránky. A je opravdu tak podstatné být viditelný na internetu?

Odpověď je jednoznačně ano, internet nám pomáhá najít recepty, novinky, prostě vše, je to rychlé a navíc v přehledné formě. Končí doba, ve které hrál hlavní roli tisk, je důležitý spíš jako pomocná reklama pro lidi, kteří nejsou dostatečně zaběhlí v moderních technologiích. Mnohdy je reklama v televizi, rádiu či novinách velice předražená, a ne vždy tak přínosná.

Na televizi koukají všichni, ne  každého reklama osloví nebo zaujme. Investujeme tedy peníze do reklamy, která nám nemusí přinést zákazníky. Přeci jen na reklamu v televizi se dívají úplně všichni a my tak nejsme schopni říct, kolik přesně zákazníků jsme oslovili. Zatímco klient přicházející na internet je cílově zaměřen, požaduje informaci a buď to bude služba nebo produkt. Potenciální klient, který navštíví vaši www stránku potřebuje přehled vašich nabídek pro výběr a to ve vyhovující formě. Nejlepší prezentací bývá samozřejmě mluvená forma, ale ne vždy mají klienti čas prodejnu navštívit. Proto nejlepší rada je neztrácet čas a klienty a začít prezentovat vše ve strukturované podobě na vašich www stránkách.

Stanovte si cíl

Jestliže se rozhodnete pro tvorbu nových www stránek, je důležitá především přehlednost, intuitivnost, jasnost a uživatelská přínosnost. Klient by si měl předtím, než navštíví grafické studio stanovit svůj vlastní cíl, jak chce, aby jeho www stránky vypadaly, jakou budou mít funkci (reprezentativní, prodejní) a co od nich očekává. Existuje několik typů webových stránek, mezi kterými se musíme rozhodnout. První variantou je jednoduchá www vizitka. Tato stránka má za úkol prezentovat jeden produkt nebo jednu službu.

Na těchto stránkách není každodenní aktivita a nedochází často ke změnám v obsahu (přidávání fotografií). Ano, tento typ stránek je nejlevnější variantou, ale i tak pokud hledáte nestandardní řešení a originalitu, připlatíte si i zde. Unikátní grafické dílo má totiž velkou cenu a pomůže vám to odlišit se od konkurence. Další možností je standardní firemní internetová stránka. Tyto stránky vypovídají o vaší firmě. Mají reprezentační funkci, za cíl je vhodným způsobem prezentovat produkt nebo službu. Podstatné je, aby měly stránky administrační systém a bylo možno průběžně přidávat fotografie a texty. Připlatíte si, pokud chcete na internetu rovnou prodávat, budete totiž potřebovat e-shop a ten není levná záležitost.

Pokud máte jste se rozhodli, jak mají vaše stránky vypadat, je čas vybrat studio, které vaši představu zrealizuje. Neukvapujte se a projděte si portfolia grafických studií ve vašem okolí. Zapamatujte si, že když vám studio nabídne nízkou cenu, bývá v tom háček, v budoucnu pak budete platit za každý sebemenší úkon. Proto si vyberte studio, kde vám dají celkovou cenu a tím to pak bude vyřešené.