Www stránky, jeden z nejlepších prodejních kanálů současnosti

Www stránky, jeden z nejlepších prodejních kanálů současnosti

Každá doba má své, v současnosti je to právě internet, který je ve vedení. Na internetu se odehrává všechno, žijeme tam sociální život, hledáme informace a nakupujeme. Stal se nedílnou součástí našich životů a ovlivňuje je čím dál tím víc. Místo toho, abychom šli do obchodu, je pro nás pohodlnější sednout k počítači a vše ji objednat online. Pokud chce firma uspět, nestačí jen kamenná prodejna, měla by i vlastnit www stránky. A je opravdu tak podstatné být viditelný na internetu?

Odpověď je jednoznačně ano, internet nám pomáhá najít recepty, novinky, prostě vše, je to rychlé a navíc v přehledné formě. Končí doba, ve které hrál hlavní roli tisk, je důležitý spíš jako pomocná reklama pro lidi, kteří nejsou dostatečně zaběhlí v moderních technologiích. Mnohdy je reklama v televizi, rádiu či novinách velice předražená, a ne vždy tak přínosná.

Na televizi koukají všichni, ne  každého reklama osloví nebo zaujme. Investujeme tedy peníze do reklamy, která nám nemusí přinést zákazníky. Přeci jen na reklamu v televizi se dívají úplně všichni a my tak nejsme schopni říct, kolik přesně zákazníků jsme oslovili. Zatímco klient přicházející na internet je cílově zaměřen, požaduje informaci a buď to bude služba nebo produkt. Potenciální klient, který navštíví vaši www stránku potřebuje přehled vašich nabídek pro výběr a to ve vyhovující formě. Nejlepší prezentací bývá samozřejmě mluvená forma, ale ne vždy mají klienti čas prodejnu navštívit. Proto nejlepší rada je neztrácet čas a klienty a začít prezentovat vše ve strukturované podobě na vašich www stránkách.

Stanovte si cíl

Jestliže se rozhodnete pro tvorbu nových www stránek, je důležitá především přehlednost, intuitivnost, jasnost a uživatelská přínosnost. Klient by si měl předtím, než navštíví grafické studio stanovit svůj vlastní cíl, jak chce, aby jeho www stránky vypadaly, jakou budou mít funkci (reprezentativní, prodejní) a co od nich očekává. Existuje několik typů webových stránek, mezi kterými se musíme rozhodnout. První variantou je jednoduchá www vizitka. Tato stránka má za úkol prezentovat jeden produkt nebo jednu službu.

Na těchto stránkách není každodenní aktivita a nedochází často ke změnám v obsahu (přidávání fotografií). Ano, tento typ stránek je nejlevnější variantou, ale i tak pokud hledáte nestandardní řešení a originalitu, připlatíte si i zde. Unikátní grafické dílo má totiž velkou cenu a pomůže vám to odlišit se od konkurence. Další možností je standardní firemní internetová stránka. Tyto stránky vypovídají o vaší firmě. Mají reprezentační funkci, za cíl je vhodným způsobem prezentovat produkt nebo službu. Podstatné je, aby měly stránky administrační systém a bylo možno průběžně přidávat fotografie a texty. Připlatíte si, pokud chcete na internetu rovnou prodávat, budete totiž potřebovat e-shop a ten není levná záležitost.

Pokud máte jste se rozhodli, jak mají vaše stránky vypadat, je čas vybrat studio, které vaši představu zrealizuje. Neukvapujte se a projděte si portfolia grafických studií ve vašem okolí. Zapamatujte si, že když vám studio nabídne nízkou cenu, bývá v tom háček, v budoucnu pak budete platit za každý sebemenší úkon. Proto si vyberte studio, kde vám dají celkovou cenu a tím to pak bude vyřešené.

Zahraniční online služby

Zahraniční online služby

Bohužel, jak je tomu ve většině případů, tak i v tomto jsou zahraniční online služby na daleko větší a vyspělejší úrovni, než ty naše, české. Jedná se také o to, že v zahraničí jsou celkově tomuto oboru oddanější a chtějí ho mít celý pod kontrolou. Navíc v tomto oboru podnikání vidí celkově hodně velký potenciál, díky kterému se jim vyplatí tyto projekty rozvíjet, což je to nejlepší, co si můžete přát.

Nicméně je také dobré říci, že online projekty v zahraničí mají jak se říká úplně jiné grády. Jde o to, že jsou tam lepší a daleko propracovanější nápady, které jsou v mnohých případech založené na nátuře daných lidí, pro které jsou většinou tyto služby dělány. To je to nejlepší, co si můžete přát – jelikož už při samotném vývoji projektu rovnou vidíte, jaká je jeho cílový skupina a podle čeho se při dalším vývoji držet.

Zahraniční online služby jsou také celkově hodně rozšířenější, což je pro další vývoj a také publicitu to nejlepší, co si můžete přát. Jedná se o dokonalou věc, díky které si každý z vás může snít o svém zahraničním projektu, který bude mít úspěch po celém světě, což je to nejlepší a hlavně ta nejlepší reklama, jakou si pro svůj nový projekt můžete přát.

Je tedy všeobecně hodně známé, že zahraniční online služby a také projekty jsou celkově na daleko lepší a propracovanější, než ty, které jsou nějakým způsobem vyvíjeny v České republice. Tím rozhodně nechceme říci, že jsou naše aplikace a online služby nějakým způsobem špatné – jen nejsou tak logicky propracované, jako jsou jiné zahraniční projekty, které rozhodně znáte a s velkou oblibou používáte.

Proč jsou zahraniční online služby a projekty gigantických rozměrů?

Hned v prvním kroku, ještě než si řeknete, jak celý online projekt vezmete a začnete jej vyvíjet je mnohdy hodně dobré si říci, pro koho budete daný projekt celou tu dobu vyvíjet. Jedná se o zcela základní a první věc, na kterou by si každý člověk měl odpovědět. Je to rozhodně zajímavá věc, díky které si celkově ještě před zahájením prací a nějaké prvotní analýze člověk uvědomí, co všechno potřebuje získat a jak celou aplikaci pojmout.

V zahraničí jsou online služby a celkově aplikace tolik oblíbené, jelikož jsou dělané pro lidi a dělané jsou také s láskou. To je mnohdy to nejlepší, co do svého online projektu nebo aplikace můžete dát. Je to zajímavá věc, nicméně když používáte v každém projektu svoje zkušenosti, ale také i srdce, je to nejlepší věc, díky které si můžete předem zajistit slávu dané aplikace, což je rozhodně to nejlepší, co si mlžete ještě před samotným vývojem přát.

Díky tomu jsou zahraniční služby celkově hodně oblíbené, což je to nejlepší, co si každý vývojář může přát. Aplikace na zakázku jsou rozhodně skvělá věc, nicméně za nimi stojí obrovská práce a plno hodin testování, aby aplikace vypadala přesně tak, jak jste si na samotném začátku určili a také jak přesně chcete.

Je to to nejlepší, co můžete udělat – jelikož cíl je daleko a člověk by se při samotném vývoji dané online aplikace nebo webové stránky měl celkově radovat i z maličkostí, které splníte a to je to nejlepší, co si můžete rozhodně přát. Díky tomu je práce také jistá závada, díky které si člověk uvědomí, že ho práce baví natolik, že u ni tráví několik hodin denně a celkově několik desítek hodin během celého týdne. Nejlepší je, když se vaše práce stane vašim koníčkem, což je ta nejlepší fáze, kterou si každý člověk může rozhodně přát.

Nejlepší je se tedy prací těšit a díky ni si otevřít celkově nové možnosti, které jsou zcela odlišné a díky tomu si člověk udělá pořádek jak ve své hlavě, tak i myšlenkách, které jsou v něm. Vývoj trvá dlouho, nicméně na konci je přesně ten výsledek, který potřebujete.